Ladda upp film

När du har filmat ditt dressyrprogram enligt våra instruktioner loggar du in på Dressyrskolan. Här kan du enkelt välja det dressyrprogram du ridit och ladda upp din film. När uppladdningen är klar förs du automatiskt vidare till vår betalfunktion där du betalar för bedömningen. När betalningen är genomförd ser våra domare ditt program och bedömer din ritt.

Så här lätt laddar du upp ett filmat dressyrprogram för bedömning.

Du kan smidigt läsa domarkritiken och samtidigt följa med i ditt filmade dressyrprogram.

Följ din utveckling

Du kan även analysera din ritt i mer detalj genom vår statistikfunktion. Här följer du smidigt din utvekling över tid på de program du ridit. Du ser även samlad statistik per rörelser vilket gör att du lätt kan se styrkor och svagheter så att du vet var du och din häst ska fokusera träningen.

Du kan lätt följa utvecklingen av dina resultat per dressyrprogram.
Vi sammanställer statistik per rörelse för alla dressyrprogram du ridit och presenterar i enkla grafer.
Här kan du se hur poängen för allmänt intryck fördelar sig för de olika programmen.

Dela och lär

Dela din bedömning med din tränare eller med en kompis så att de kan titta och ge dig ytterligare feedback. På detta sätt kan ni enkelt lära av varandra och utveckla er dressyr tillsammans. Passar utmärkt att använda tillsammans med din tränare inför nästa träningspass!

Dressyprogram med kommentar från dressyrtränare.

Working Equitation!

Nu kan du rida din WE-dressyr och få den bedömd av vår duktiga WE-domare Ulrika Pernler!

Nyhet!

Stöd för ryttarförening och ridklubb

Nu kan din ryttarförening eller ridklubb anordna ett programridningstillfälle och ladda upp filmerna på Dressyrskolan!

Uppladdning av många dressyprogram.